Miele TEB155WP

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele TEB155WP op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

l******@k********** 12-08-2022

bevalt zeer goed en is zeker een aanrader.

Geschreven voor: Miele TEB155WP

De Miele warmtepompdroger heb ik gekocht omdat hij heel zuinig is in het stroom gebruik.
werkelijk een hele goede droger die heel goed zijn werk doet.
zeer zuinig in het stroomverbruik des zeker aan te raden.
en de prijs viel me ook heel erg mee.
De vorige Miele droger was een afvoer droger van 14 jaar oud en deed het nog prima maar deze gekocht om dat hij zeer zuinig is in het stroomverbruik.
bewust weer voor Miele gekozen omdat de spreuk zeker waar is Miele er is geen betere.
We hebben ook een Miele Wasmachine die is nu 18 jaar oud en draait 12 keer per week en heeft nooit een monteur gezien en doet het nog prima.
Miele mag dan iets duurder zijn in de aanschaf maar dat haal je er zeker uit!
nooit anders meer dan Miele wat ons betreft zeker aan te raden.

Pluspunten

• zeer zuinig in gebruik
  • makelijk in gebruik

Minpunten

• geen

lottediepeveen@live.nl 02-06-2022

Stille en betrouwbare wasdroger!

Geschreven voor: Miele TEB155WP

Mooi en vooral een stil apparaat met goed droogresultaat! Mijn vorige droger was wel aan vervanging toe en bewust gekozen voor deze A+ droger ivm het energieverbruik van de vorige. De gebruiksaanwijzing is niet nodig, nadat er bij de levering een fijne uitleg wordt gegeven. De geurflacon heb ik nog niet gebruikt, maar is een leuke gadget die er op zit. De was is droog in een acceptabele tijd, het schermpje geeft de resterende tijd aan. Wordt hier vooral gebruikt voor de handdoeken en het beddengoed, maar is ook geschikt voor de delicatere stoffen door de diverse programma's die erop zitten. De grote droogtrommel kan genoeg aan!

Miele is gewoon een betrouwbaar merk, doet wat het beloofd en de service is uitstekend!

Pluspunten

• Still
  • Energiezuinig
  • Makkelijke te bedienen
  • Solide
  • Grote droogtrommel